۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 822
  • 29 ژانویه 2024 - 11:51
  • 205 بازدید
  • ارسال توسط :
اطلاعیه :ثبت نام  متقاضیان جهت تلفن ثابت فیبر نوری

اطلاعیه :ثبت نام متقاضیان جهت تلفن ثابت فیبر نوری

باغداران گرامی : متقاضیان ثبت نام تلفن ثابت فیبر نوری از مورخ 1402/11/08 به مدت یک هفته فرصت دارند به دفتر تعاونی واقع در بلوار امیر کبیر مراجعه و فرم تقاضانامه ثبت نمایید . پس از اعلام از سوی شرکت مخابرات ، به دفتر پیشخوان دولت جهت واریز مبلغ سیصد هزار تومان به حساب شرکت […]

باغداران گرامی :
متقاضیان ثبت نام تلفن ثابت فیبر نوری از مورخ 1402/11/08 به مدت یک هفته فرصت دارند به دفتر تعاونی واقع در بلوار امیر کبیر مراجعه و فرم تقاضانامه ثبت نمایید .
پس از اعلام از سوی شرکت مخابرات ، به دفتر پیشخوان دولت جهت واریز مبلغ سیصد هزار تومان به حساب شرکت مخابرات معرفی میشوید که حق امتیاز می‌باشد و در نهایت با تهیه مودم ( اختیاری ) و پرداخت هزینه کابل کشی ( اجباری ) از مزایای آن بهره‌مند گردید
. مالک باغ یا وکیل قانونی وی هرچه سریعتر حضورا جهت ثبت نام اقدام نمایید .

(( ضمناً به اطلاع میرساند این هفته صرفاً جهت ثبت نام تلفن ثابت فیبر نوری همه روزه از ساعت 9 الی 14 در خدمت باغداران گرامی می باشیم ))

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن