۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 686
  • 05 آوریل 2023 - 15:02
  • 417 بازدید
  • ارسال توسط :
اطلاعیه : آگهی مزایده عمومی  اجاره یک باب مغازه 20 متری واقع در سیاخ

اطلاعیه : آگهی مزایده عمومی اجاره یک باب مغازه 20 متری واقع در سیاخ

تاریخ انتشار در روزنامه عصر مردم : سه شنبه  مورخ 1402/01/15 بدینوسیله شرکت تعاونی باغداران پردیس سیاخ به شماره ثبت 47402 در نظر دارد یک باب مغازه به متراژ ۲۰ متر مربع واقع در بخش سیاخ مجموعه باغات پردیس فاز ۲ ورودی خیابان بهارستان که کف و تمام بدنه سرامیک و دارای آب و برق […]

تاریخ انتشار در روزنامه عصر مردم : سه شنبه  مورخ 1402/01/15

بدینوسیله شرکت تعاونی باغداران پردیس سیاخ به شماره ثبت 47402 در نظر دارد یک باب مغازه به متراژ ۲۰ متر مربع واقع در بخش سیاخ مجموعه باغات پردیس فاز ۲ ورودی خیابان بهارستان که کف و تمام بدنه سرامیک و دارای آب و برق می باشد با قیمت پایه اجاره ماهیانه چهل میلیون ریال (40.000.000 ریال )و ودیعه پانصد میلیون ریال ( 500.000.000 ریال )به بالاترین قیمت پیشنهادی برای مدت یک سال با امکان تمدید برای سال بعد اجاره دهد .
لازم به ذکر است که دایر نمودن مشاغل قصابی و املاک مسکن ، کپسول گاز و نفت و مشاغلی که باعث آلودگی صوتی و محیطی در این مکان می گردد مقدور نخواهد بود . پیشنهاد دهندگان می توانند پیشنهاد خود را پس از درج آگهی تا ۵ روز بعد در پاکت در بسته به دفتر تعاونی واقع در : شیراز -بلوار امیرکبیر -بعد از پمپ گاز- طبقه فوقانی لاستیک فروشی همسفر به سرکار خانم جمالی تحویل و رسید دریافت نمایند . پاکت گشایی پس از تحویل پیشنهادات با اعلام به شرکت کنندگان انجام و برنده مزایده اعلام و قرارداد منعقد خواهد شد . ضمناً هزینه روزنامه بعهده برنده مزایده خواهد بود .

                                                                                   شرکت تعاونی باغداران پردیس سیاخ فاز 2

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن