۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » پروژه
  • شناسه : 394
  • 05 فوریه 2022 - 13:47
  • 886 بازدید
  • ارسال توسط :
طرح زیبا سازی معابر

طرح زیبا سازی معابر

با سلام خدمت باغداران گرامی : خدا را شکر در استارت پروژه ایجاد فضای سبز مجموعه که به شرط حیات در سالهای آینده نیز این امر گسترش پیدا می کند و قطعاً در آب ، هوا و چشم انداز گردشگری نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت ، دو هزار اصله نهال توت کاکوزا که سریع الرشد […]

با سلام خدمت باغداران گرامی :

خدا را شکر در استارت پروژه ایجاد فضای سبز مجموعه که به شرط حیات در سالهای آینده نیز این امر گسترش پیدا می کند و قطعاً در آب ، هوا و چشم انداز گردشگری نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت ، دو هزار اصله نهال توت کاکوزا که سریع الرشد و نیاز به آب کمی دارد خریداری شد . عزیزانی که قصد  مشارکت در این طرح ماندگار و خداپسندانه دارند برای هر اصله  مبلغ 700.000 ریال ( هفتاد هزار تومان ) به حساب تعاونی واریز نمایند و پس از واریز ، رسید خود را با ذکر مشخصات به واتساپ امور مالی ( 09024594092 ) ارسال نمایند . 

(( قابل ذکر است مبلغ اعلام شده شامل : هزینه خرید نهال ، حمل ، حفر گوه ، خرید خاک و ماسه بادی مورد نیاز  می باشد . ضمناً نگهدای و آبیاری بعدی بعهده تعاونی خواهد بود . ))

                                                                                                                                شرکت تعاونی باغداران پردیس سیاخ ( فاز 2 )

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن